Emmao

Jaha, här har man varit glad hela dagen för att man hade tanken på att få gå på Iron maidens konsert 2008 16 juli.
Och vad händer?! Jo dom jävla biljetterna är slutsålda!!!!!!!!!! ARGH!!!!!!!!!! Nu är jag riktigt sur för jag har ingen lust att köpa biljetter på blocket för dubbla priset!! BLÄ för dom säger jag bara! Jag blir bara ännu surare när jag tänker på att detta kan vara sista gången dom kommer till sverige vilket SUGER!!!!!!!!!!!!!!!

Sådär, nu har jag tagit ut lite av mina argisationer.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, du tömde lite på mig också:P
Men hur mycket kostade dom från början? och hur mycket kostar dom på blocket??
:)

2007-11-12 @ 18:02:49
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

haha aa förlåt. dom kostar 500 från början och 1000 på blocket, det är säkert mera nu om det ens finns några kvar

2007-11-14 @ 20:32:47
Postat av: Malin

Ojoj, väldigt mycket dyrare, dubbla priset ju!! :O

2007-11-14 @ 20:47:56
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Jaa, men nu har jag biljetter, som kostade orginal priset!!!!!!!!! WOHO!!!!!!!!!!!

2007-11-17 @ 15:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0