Emmao

Jag fick G på samhälls provet!!! Fatta vad glad jag blev!!!! Jag hade typ inte pluggat så mycket alls också klarade jag det! Och det var verkligen ett under för jag brukar offtast för att lära mig något gå igenom det hur många gånger som helst. Men imorgon är det VG-MVG prov och jag tror inte att jag kommer klara det, det beror på om jag pluggar eller inte, fast jag vet inte vad man ska plugga på. hmmm....

Kakan åt mina läxor! Nej vänta nu, det var ju jag!
HAHAHAHAHAHAHA Bästa skämtet ni har hört eller vad MOAHAHahahahaha :D:D:D

Det har fortfarande inte sjunkit in att jag den 16 juli kommer vara på Stadion och vänta på att Iron Maiden ska spela! Om jag någonsin är sur eller nått, påmin mig om att jag ska se Iron Maiden!!!!

image41

Go Edward!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, väldigt bra skämt :P

2007-11-20 @ 19:47:19
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Hahahaha aa värsta bra!

2007-11-23 @ 22:16:41
Postat av: Tonynicoline

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2009-04-09 @ 08:53:02
URL: http://tonynicoline.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0