Emmao

Hej allihoppa! Hoppa, hoppa lilla kråka. Nej men vad är det jag säger? Nej jag vet inte, Kvock! Jag är uttråkad och ja blääääää. Men om 55 minuter ska jag ge mig ut ur utterdörren och åka till skolan. Woho vad roligt hahah näää vi ska inte ha lektioner utan det är nattvolleyboll i idrottshallen. Och jag ska vara utklädd till löpare, jag har värsta bra, jag har en midnattsloppettröja, midnattsloppetnummerlapp, tygstycke som jag ska ha runt huvudet, vattenflaskor som man ska ha runt midjan, pannlampa (Det är ju mörkt ute) och träningsbyxor. Jaha det var det intressanta hej då!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAH!! Det skulle jag vilja se dig klädd i :D
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa aslänge :D hihi
Mhm, det var något jag skulle säga, men jag minns inte :/:/
Aja, nu kommer jag inte på det, så det blev en ganksa onödig kommentar.. menmen
Godnatt, snart:P

2007-11-26 @ 20:38:27
URL: http://bentebent.blogg.se
Postat av: Malin

JAJUSTE!! nu vet jag vad jag skulle sgäa :P
När slutade volleybollen??:P

2007-11-27 @ 13:18:10
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Den slutade 0200 om man gick till finalen men jag gick hem typ 0015 för nästa match som vi skulle spela var kl 01 och jag orkade inte vänta för den matchen som vi skulle spela 00 blev inte av för det andra laget kom inte. Men vi kom 3a i volleybollen! Fast vi vann inte utklädningsgrejen utan det var några som var utklädda till Ninja Turtles och dom var as coola så det var bra att dom vann!

2007-11-27 @ 16:56:29
Postat av: Malin

Haha, okej :) Det låter ju roligt!! :D

2007-11-28 @ 19:50:48
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Aaa

2007-11-28 @ 20:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0