Malin

Hejhej:)
Sorry att jag inte har skrivit tidigare idag, men har inte varit inne på datan.
Jag, Elin och Fredde åkte till sumpan för att hitta vit hårsprej med det fanns såklart inte, så jag fick nöja mig med silverglittersprej ;)
Sen så åt vi på McDonalds och sen så åkte vi hem igen, väl hemma höll Fredde på med att gjuta tenn, så elin och jag hjälpte till lite med det, sen gick jag och duschade, sen så hjälpte elin mig med året, och nu kollar jag på One Tree Hill, men börjar få lite ont om tid, så jag måste skynda mig ;)



Pussar!

Kommentarer
Postat av: Emmao

Fin bild haha, var det din utklädning? Värsta bra!! Fast det kanske inte är du, eller? Om det inte är du, vad var du då?
Nu ska jag se på doktor phil, det är inte så bra.

2007-11-01 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0