Malin

Hejhej:)
Sorry att jag inte har skrivit tidigare, menmen...

Idag har det väl inte hänt nåt speciellt, skola som vanligt, fick kolla på början på en deckare på svenskan, det var i alla fall roligt(ska se slutet på fredag).

Vad mer da?

Mhm, min moster och hennes man är i Sverige (dom bor i tyskland  sen några år tillbaka, så dom har varit här på middag och tårta (firade lite med dom freddes och pappa och elins födelsedag, typ :P
Så dom kom med godis till oss barn, så nu har jag delat upp det, så nu har vi massa godis var :) Men bara för der är jag inte sugen på godis, så är det alltid, när man inte har godis så ba: GE MIG GODIS!! med nu när man har godis så ba: blä, godis! :/
Det är lite jobbigt ;)

Mhm, har inte mycket mer att skriva, kollar just nu på CSI på 5an, sen är det Prison Break, vet inte riktigt om jag ska spela in det eller om jag ska se på det, tror jag ska se på det ;)






Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0