Malin

Hejhej:)

Mhm, just nu kollar jag på Joey, sen så är det Vänner, sen så måste jag gå ner och ta ner tvätten, orka. Sen så är det väl Tennis som gäller, jag orkar inte, menmen..!






Okej, ganska onödigt att börja skriva ett inlägg märker jag, jag har inge att skriva :P

Mhm, på fredag efter skolan så ska jag vara med Lotta, vi ska först spela ett spel på datan, möjligen med hennes lillebrorsa, vi får se, sen så när alla vuxna typ har kommit hem från jobbet så ska vi ut och sälja hennes kakor, jag som är så duktig har redan sålt alla mina + typ 5 till *stolt* Okej, jag har typ inte sålt en enda, eller jo, 1 har jag sålt, till Emmao:P Annars så har mamma sålt alla på sitt jobb/kör, men det gör inte mig något, och jag bad inte ens om det. :)
Men eftersom att Lotta och jag hade planerat att sälja kakorna tillsammans så måste jag ju hänga med henne :P


Aja, nu har jag inget mer att skriva :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0