Malin

Hejhej:)
Mhm, sorry för inlägget innan, hade lite damp, så det blev  äldigt mycket felstavningar också hade jag typ precis vaknat :D

Mhm, ska nog ta och gå och duscha snart, sen ska vi nämligen gå och äta på Kinaresturang :)*dregel*

Har inte så mycket fantasi kom jag på nu :P
Men jag hittade denna låt när jag letade efter min "dagens låt", så här är låten Magnus Uggla - För kung och fosterland som var i melodifestivalentyp förra året, eller? Aja, den tyckte jag skulle vinna i alla fall, gillar Magnus Uggla skit mycket :) Det är väl kanske lite nördigt, men han äger ju :)

Magnus Uggla - För kung och fosterland


Dagens låt får ni i nästa inlägg :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0