Malin

Hejhej:)
Mhm, jag har väldigt tråkigt! Så detta inlägg kommer nog inte bli så vettigt :P

försökte få tag i Cajsa vid åtta halv nio, men hon svarade inte, så jag fick fortsätta ha tråkigt, men det är bara det att jag saknar henne så himla mycket, hon är liksom min fru, hur ska man kunna leva utan sin man/fru egentligen? jag klarar i alla fall inte mera snart :/

Men nu sitter jag och tröstar mig genom att kolla på The Terminator med Arnold Schwarzenegger, det är 1an, den är inte lika bra som.. trean tror jag är bäst, aa! Menmen, jag får nöja mig med det ;)

Okej, nu blev det lite bilddamp :P

Vet inte om det blir något mer inlägg idag, vi får se ;)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emmao

Arnold äger! "Give me your clothes" MOAHAHAHahahaHAHAHAhaha!

2007-11-17 @ 13:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0