Malin

Hejhej:)
Förlåt väldigt mycket för att jag inte har skrivit på typ hela veckan :/

Men nu ska jag försöka komma tillbaka med att skriva typ 2 inlägg om dagen :)
Vi hade även rekord idag med besökare, fast det är väldigt lite om man tänker efter:P hehe, men för oss är det mycket ;)

Mhm, sitter och kollar på något ganska tråkigt typ skämtprogram på 1an, hittar inget bättre :/

Mhm, idag så har jag varit hos Lotta i typ 7 timmar, först så var både Cajsa och jag där och då spelade vi Age (ett dataspel) sen så ritade vi typ, sen när Cajsa var tvungen att gå hem så satt Lotta och jag och ritade lite till och kollade i lite tidningar, sen så spelade vi typ 5 olika kort och typ monopol och sånna spel i typ 3 timmar, det var mycket roligt :) jag kom väl hem vid typ halv 20 därifrån, och då var det mat som bestod av lasange(stavas?!) med massa olika grönsaker :) smarr.
Sen så har jag väl kollat lite på tv och suttit vid datan ;)
Just nu sitter jag här och kollar på typ någon film, kollar knappt(det andra programmet tog nyss slut) och äter chips med ett glas cola, shit vad länge sen jag drack cola och åt chips på en helt vanlig lördag, härligt :)
image1717image1717image1717
Vad ska jag skriva mer da?? mhmm, vet inte riktigt...
Det får väl räcka, får se om jag skriver något mer inlägg ;)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Juergen Klinsmann

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-02-09 @ 08:59:04
URL: http://juergen-klinsmann.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0