Malin

Hejhej:)
Nu kom jag typ nyss hem från bion, och den var riktigt rolig :)

Var mest massa småbarn där, och dom skriker ju typ och håller på när det händer något roligt, men det var ra :) Måste bara besrätta om en "barnfamilj" det var typ 1 mamma och 2 tjejbarn, under typ hela filmen så hade mamman frågat barnen om dom ville gå, och sen när det var typ 1 min kvar av filmen så ställde dom sig upp och ville gå, det var väl mammas ide, men då så höll dom brevid dom, dom höll på att flytta på alla saker i mörkret liksom, samtidigt stod dom ivägen för typ 5 st ovanför dom + lille killen brevid, man ba: SITT NER MÄNNISKA!! Varför går man på bio med sina småbarn om man inte ens tänker ha respekt för dom andra i salongen! störd jag blir!!!!
Rekommenderas att se om man gillar humor :)
Aja, okej, nu ska jag inte prata om det mer ;)

Mhm, just nu sitter jag och typ kollar på tv, fast det finns typ inget bra, ska snart gå och duscha sen så ska jag kolla på Andra Avenyn på tv, sen dom 2 andra avsnitten på nätet, dom kommer på tv på måndag och tisdag, men jag orkar inte kolla då, på tisdagen är det ju även Ugly Betty, så då krockar deet ;)
SVT Play
Andra Avenyn. Foto: SVT

Vi får se om jag skriver något mer ikväll :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0