Malin

Hejhej:)
J A G  H A R  T R Å K I G T !

sitter här och kollar på Gilmore Girls, ganska onödigt att jag skriver ett inlägg, vet inte vad jag ska skriva om ;)
Aja, efter Gilmore Girls så kommer One Tree Hill tror jag, sen så måste jag antagligen göra läxor :/ *Utråkad*

Idag i skolan så fick iv håltimma på Engelskan, skönt, men man vet inte riktigt vad man ska göra, man hinner inte gå hem liksom, och sen så är typ alla andra på lektion, så Lotta och jag stog och hängde och hade tråkigt, väldigt härligt (inte) sen imorgon så kommer vi också ha håltimma på musiken och på engelskan om Jonas(min lärare) inte är här, hoppas! (Dom små barnen har "Elevens Val vecka" så då försvinner några lektioner för oss :P) Sen så iövermorgon så slipper vi Slöjden(syslöjden för min del), fast den slipper man inte, den missar man, för syslöjd är roligt, ibland :) Men på torsdag så kommer vi bara ha en vanlig dag, sen på fredag så kommer vi först ha Svenska från kl.8.00 till kl.9.00 därefter så har vi håltimme till 12.20 då vi har NO, fatta, 3 och ½ timmar hålltimme! Om vi inte ha gympa,m då har vi typ bara 1 timma, men vi kommer antagligen inte ha gympa, asså orka!!! Och vi kommer inte få slippa dagen :/:/ Snacka om lågt!
Det var visst inte min skola, me det står ju det, aja, ni får den bilder ändå :P 

Men nu ska jag inte tråka ut er med snack om min tråkiga skola ;)

Mhm, jag har inte annat att säga, haha, sorry :)
Skriver nog något mer ikväll, tror jag i alla fall ;)

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0