Malin

Hejhej:)
Sorry att jag inte ha skrivit på ett långt tag, men jag har knappt suttit vid datan, så det så :)

Mhm, nu är jag i skolan, vi har SO nu, vi ska hålla på att skriva om något land, men jag orkar inte :P
Jag ska skriva om landet Nicaragua, och det är inte roligt, jag vet knappt vad det är för land :P
Jag suger på kartan, så att alla vet ;)

HALLÅ, EMMA, SKA DU PÅ BERNTES KALAS PÅ LÖRDAG?? DU MÅSTE, ANNARS BLIR JAG HELT ENSAMT BARN OCH DÅ ÄR DET SKÄMMIT!!! :P

Aja, nu måste jag fortsätta med skolbajset, skriver kanske när jag kommer hem.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emmao

Vaa, har han kalas? Men det såklart att jag kommer tror jag, är det den här lördagen? I övermorgon? Då vet jag inte riktigt för jag skulle till serieteket men det kanske jag kan göra innan kalaset.

Jag suger också på kartor!!! Woho, jag trodde jag var den enda!! Hahaha nää kanske inte

2007-11-22 @ 22:37:32
Postat av: Malin

Aa, men mamma ska typ ringa bernte idag, så att se om han har bjudit dig och micke (antagligen) men det börjar klockan 18 tror jag, hinner du då?? för att annars kommer jag dö!!

2007-11-23 @ 09:38:53
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Hahaha, jag får väl göra så att jag hinner! Vi ses imorrn!

2007-11-23 @ 22:10:42
Postat av: Cookielive

Uno straise Qatro single sais, thanx

2009-12-11 @ 11:26:53
URL: http://cookielive.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0