Malin

Hejhej:)
Detta kommer inte att bli ett långt inlägg så ni vet, men jag tänkte bara göra så att ni inte tror att vi har glömt er! :)

Mhm, nu i helgen så ska mamma och jag vara ensamma hemma, dom andra åkte till landet idag, skönt! ikväll så åt mamma och jag revbensspjäll(stavas?) med avokado, skagenröra med grönsaker och sen varsin macka till, smarr :) Imorgon så är det ju Loppis på Ängskolan, kom gärna dit och shoppa loss :) sen så ska vi på kalas hos Bernte, vi får väl se hur det blir, men men. På söndag är det inget bestämt tror jag ;)

Mhm, nu har jag inget mer att skriva trro jag, ska nog gå ner till mamma nu :)

Godnatt, eller snart i alla fall ;)

MySpace and Orkut  Glitter Graphic - 5

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0