Malin

Hejhej:)
Förlåt för att jag knappt har skrivit något, men jag har helt enkelt inte orkat ;) Nu blir det bara ett kort inlägg, men det får duga!

Idag så hade vi i Ängskolan en sånhära Allaktivitetsdag, jag och Lotta åkte till Sydpoolen i Södertälje tror jag det ligger, det är ett äventyrsbad! Det är fett skoj, fast det var roligare första gången, Lotta och jag var där förra året också ;) Men det blev en väldigt lyckad dag enligt mig :)

Eftersom att jag inte hinner skriva så mycket så får ni lite bilder :)



Här är lite fakta som jag hittade :)

Sydpoolen

Ett av landets största äventyrsbad med vattenfall, rutschbanor, hopptorn, vågmaskin, bubbelpool ström-kanaler, vattenkanoner och Pigges Lagun för barnen.


Motionsdelen har två bassänger och ett välutrustat Nautilus-gym. Den ena av bassängerna används vid tävlingar med 380 publikplatser. På Sydpoolen finns också en SPA-avdelning och en relaxavdelning med bastu och bubbelpool, massage samt en restaurang. Här finns också solarier och rehab-bassäng.

Sydpoolen i Södertälje ägs och drivs av Riksbyggen genom det helägda dotterföretaget Sydpoolen i Södertälje AB.


Nu måste jag gå ner och öva massa tyska till kl. 21.00, det kommer inte gå någe bra på provet imorgon! DEt är en sak som är säker!!!!! :S:S
USCH, JAG HATAR TYSKA!!!!!!!! DET ÄR FÖR SVÅRT FÖR MIG!!!!

(ursäkta för mitt lilla dampanfall:P)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Emmao

äsh då det kommer gå bra på tyskan! Lycka till!

2007-11-28 @ 20:52:48
Postat av: Leyla

åh, där är det kul

2007-11-30 @ 18:41:35
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0