Malino

Hejhej:)
Nu är såhära liite småsur, eftersom att VARENDA helg blir man växkt av nåt, och det är altdrig senare än 9, och jag som vill sova till minst halv 11 blir väldigt sur nåt, idag så var det en sån hära "gågel" som håller reda på när blomman behöver vattnas, och imorse behövde blomman vattnas och på det så var det typ några som baknade/bankar utomhus, så det lät som typ massa skott, och det var skitjobbigt! SOV JÄVLA GRANNAR!!!!!!

Så nu kollar jag på Lizzie McGuire som spelas av Hillary Duff, fast det är typ slut nu, menmen.


Nu ska jag gå ner,hörs senare ikväll.
Nu är det även snö ute, måste skaffa vinterskor!!


Godmorgon! image1717image1717image1717

Kommentarer
Postat av: Malin

Sorry att det blev väldigt mycket stavfel, men eftersom att jag inte ville väcka någon, så va jag tvungen att skriva tyst, och då går det sakta, och när jag inte får skriva snabbt så blir det felstavingar :P

2007-11-10 @ 11:47:44
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Elin

HAHAHAH GÅGEL!!!
Jag garvar ihjäl mig hahahahaha!!

2007-11-10 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0