AntiEmmao

Heej!
Nu måste jag bara för att Malino här är tydligen jätte intresserad av skvaller göra ett inlägg som är helt anti skvaller tidningar! (sorry Malino)
Men jag fattar allvarligt talat inte vad som är så intressant med att läsa massor av skavaller om kändisar eller om annat folk ihuvud taget, jag menar lämna dom stackars männsikorna ifred!! Istället för att fylla era hjärnor med struntprat varför inte göra något något vettigt och lärningsfullt?





image4


Aaa lite menningsfullt the sims
:D

Medans ni spelar varför inte ära lite good Plopp


image6


Mmm Plopp...

Kommentarer
Postat av: Malino

jag hade faktist tråkigt!! :P
Jag vill också ha plopp!!!!!!!!!!!
byebye
(GLÖM INTE ATT LÄMNA EN KOMMENTAR!)

2007-10-11 @ 21:01:56
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Hahahaha!!!

2007-10-13 @ 10:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0