Emmao's back

Heej allesammans! Nu är jag tillbaka från mormor, det var roligt vi tittade på såpan (Days of our lives (Våra bästa år)) vilket är ett jätte bra program och just nu är det mycket spännande, jag tror att alla kommer att dö tillslut fast det är synd om dom kommer lägga ner det för det har ju redan gått i typ 50 år så det är lite av en tradition.
Det går 12.50 på kanal 3 varje dag förutom lördag och söndag.


image31

Stefano lever!!




Ha ett trevligt höstlov nu när mörkret börjar falla.


Kommentarer
Postat av: Malin

Meeeeh! Du skulle ju väntat liiiite till så att jag skulle gjort så att det bara stog massa Malin här vid sidan om där man ser vad inläggen heter! :P
Ser du hur mycket jag har skrivit medans du har varit borta????? Jag är stolt :D:D:D
Så nu måste vi fortsätta att skriva massa inlägg så att vi kommer med på "Mest aktiva" listan :D:D Så att vi får massa läsare :)
//Malino

2007-10-31 @ 17:15:11
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

Jag fattar inte hur du orkar skirva så mycket! Jag orkar iallafalla inte det, jag kan skriva när det händer något spännande, fast det händer ju typ aldrig något spännande men när jag kommer på något intressant då. Ha det!

2007-11-01 @ 19:24:14
Postat av: Lilacola

Great site

2008-02-18 @ 10:27:33
Postat av: Amirlene

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2008-10-10 @ 08:30:28
URL: http://amirlene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0