LOV!

Nu är det äntligen HÖSTLOV!!! Så som vi alla har längtat!!! Woho!




image28



Snart är det halloween också, närmare bestämt på onsdag men då är jag hos mormor. Jag såg The nightmare before christmas igår, den är jätte bra!

Här kommer ett klipp från en av alla dom braiga låtarna i filmen:




Det tar någa sekunder innan låten börjar men jag tycker att berättar rösten är så bra.  " Now you probably wondered where holidays come from, if you haven't I say it's time you begun!" oo bästa citatet.

Men den här låten är typ beroendeframkallande " This is halloween" Nanana


Kommentarer
Postat av: Malin

Den vill jag se! Låten var fet bra :D
gick den på tv eller??

2007-10-26 @ 17:03:25
URL: http://malinoemmao.blogg.se
Postat av: Emmao

nä eller nån gång har den väl gått men jag har sett den i skolan och så hyrde jag den med en kompis :)

2007-10-31 @ 16:06:31
Postat av: Bilaltine

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-01-15 @ 14:59:58
URL: http://bilaltine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0