Maliin

Hejhej Malino här igen, tycker ni inte vi är duktiga som skriver så ofta?? :D

Aja, mhm, jag såg inte nån film igår, utan såg den nyss istället, mhm, slutade 13.20 idag, det var skönt, vi hade simning idag, och vår gympatränare sa att jag var den bästa i simning :P... haha. Imorse försov jag mig, vaknade 7.10 istället för 6.15, så jag fick skynda mig att packa badkläderna klä på mig och så fick mamma fixa en macka jag kunde a med till skolan, haha :D Men jag kom bara 5 minuter för sent att möta Lotta, egentligen skulle jag möta henne 5 över halv 8, men va där 20 i 8 istället.

Hittade ett nördigt men ganska underhållande "spel" som ni kan göra om ni har tråkigt, man ska typ klä kändisar, så att, jag skickar länken.

Mhm, jag har väl inte så mycket mer att säga, har inget planerat i helgen, så kanske vi kan göra nåt Emma?! :P
Aja, vi får höras.

Vill sätta in en bild, men vet inte vad för bild..  Juste, jag och Elin beställde 1 Buffy box och en film som heter Honey (med Jessica Alba) ifrån Ginza i måndags, och det skulle ta 2 till 4 dagar att komma till vår brevlåda, och idag är ju fjärde dagen och den har inte kommit, mhm, om den inte kommer imorgon blir jag arg!!

Mhm, nu kan jag sätta in en bild, på filmen :P


Sorry om jag skriver "mhm" väldigt ofta, men det blir bara så :D

Pussar och kramar! <3


Kommentarer
Postat av: Emmao

Jaa, kan vi inte gå och bowla eller simma eftersom du var så bra nu då :P

Ring eller gå in på msn

2007-10-13 @ 10:37:42
Postat av: Emmao

Jag är hos pappa om du har nummret annars har u väl min mobil?

2007-10-13 @ 10:54:44
Postat av: Sionac

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-08-28 @ 10:54:27
URL: http://sionac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0