Malin är hära

Hejhej, nu ska jag också passa på att skriva ett inlägg, tjaa, vad ska man skriva här da? Försökte lägga upp lite bilder men datan bara hacka så jag sket i det, får bli nånannan gång ;)
Jag borde egentligen plugga till mina 4 prov som kommer dom närmaste 3 veckorna, usch! Känns som att det inte kommer gå bra på något av dom, förutom matte kanske, men vi får se! Måste i alla fall gå och plugga nu.

Besök gärna min andra blogg www.bentebent.blogg.se kommer nog inte skriva så mycket där nu när jag har denna blogg, men nåt inlägg blir det väl.
Lämna gärna en kommentar så blir vi glada! :)

Kommentarer
Postat av: My

Ciiao :D
Hjälp, Har ni 4 prov :O?
Vi har typ 1stort,+ typ 20000 läxor!:O

2007-10-01 @ 19:32:39
Postat av: Emmao

Men Malino du kan ju inte göra reklam för en annan blogg. Vi vill ju att alla bara ska läsa vår! :P

2007-10-03 @ 11:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0