Malin här (IGEN)

Hejhej, igen!
Hittade en rolig sak som Emmao och jag gjorde för ett tag sen, det är en historia, den är väldigt lång, men rolig, hittade den i min andra blogg, så ja, om ni orkar läsa den såå..
Jag (Malino)är: ° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:
Emma(Emmao) är: Mmm glassmaskin säger:
(på msn)

97837-4686

Mmm glassmaskin säger:

vad skulle du göra då?


Mmm glassmaskin säger:

HALLÅ SEGAPA VAKNA! hahaha


Mmm glassmaskin säger:

vad gör du för nått, du ser så konsentrerad ut?


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

HAHAHA


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

kollar


Mmm glassmaskin säger:

hahaha


Mmm glassmaskin säger:

det är ju din tur


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

du har inte skickat nåt, vi slutade spela när du loggade ut


Mmm glassmaskin säger:

aha men det står att det är din tur


Mmm glassmaskin säger:

svara tack din lilla sega korv


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

SEGA DIARREUNGE


Mmm glassmaskin säger:

haha sega prutt


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

SEGA BAJSKORB


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

*KORV


Mmm glassmaskin säger:

lilla sega fönsterruta!


Mmm glassmaskin säger:

va fan gör du för nått?


Mmm glassmaskin säger:

Sega bläää babian!!!!!!!!!!!!


Mmm glassmaskin säger:

du är tråkig


Mmm glassmaskin säger:

MALIN!!!!!!!!!!!


Mmm glassmaskin säger:

vad gör du för nått?


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

NEJ


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

JAG ÄGER


Mmm glassmaskin säger:

fixar du med din pa?


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

men alla skriver till mig, DÖR SNART


Mmm glassmaskin säger:

svara bara MIG!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

HAHAHAHAHA


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

okej


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

skriv da


Mmm glassmaskin säger:

Jag är den mäktigaste så skriv bara till MIG!


Mmm glassmaskin säger:

Jag har MAKT!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

JAG ÄR MÄKTIGAST


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

JAG HAR MAKTEN


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

du är makten över TOALETTERNAS INNEHÅLL


Mmm glassmaskin säger:

Jag är MÄKTIGARE än MAKTIGAST! Det är jag som ÄGER och du är min undersåtare i mitt rike Toaletternas innehåll!! Glömm inte det du är bajsens slav!


Mmm glassmaskin säger:

hihi det var kuul


Mmm glassmaskin säger:

bajsens slav


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

HOST


Mmm glassmaskin säger:

I've got the POWER!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

jag säger vad du skriver till emil HAHA


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

JAG ÄGER DIN BAJSHÄRSKARE


Mmm glassmaskin säger:

haha okej hon är toalettpapprets slav, ett snäpp bättre än dig din bajs slav! Jag är Toaletthärskarens innehåll!!!


Mmm glassmaskin säger:

Svara slav!


Mmm glassmaskin säger:

jag vill ha dricka, hämta NU!


Mmm glassmaskin säger:

äsh då du duger till inget du åker ner i avloppet!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

HAHA, jävla fantasiare


Mmm glassmaskin säger:

Jag ÄGER kom ihåg det din nergraderade bajsslav!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

så är bara din dröm


Mmm glassmaskin säger:

HAHAHAHAHAHA!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

din lilla wannabe


Mmm glassmaskin säger:

Jaa det såklart, jag är Toaletthärskarens innehåll med flätor! Men igen wannabe jag är ORGINELL!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

NEJ, du är en WANNABEE


Toaletthärskarens innehåll hehe säger:

näää det är du för du duger inte ens som bajsslav!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

OCH? du duger inte ens till diarreslav


Toaletthärskarens innehåll moahahahahaha säger:

kom igen då upp med knytarna!


Toaletthärskarens innehåll moahahahahaha säger:

Härskare vinner!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

du, jag är PLANETENS HÄRSKARE, DIN HÄRSKARE!!


Toaletthärskarens innehåll moahahahahaha säger:

Nej det går inte för jag är Toaletthärskarens innehåll! Du kan aldrig ta mitt rike! Jag skickar ut alla mina bajsslavar som legosoldater så skickar jag ut mina diarre bomber över hela världen så vill inte du ha världen längre för den luktar skit och då tar jag över Toaletthärskarens innehålls VÄRLDSHÄRRAVÄLDE!


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

DU LUKTAR ÄNDÅ BAJS


Toaletthärskarens innehåll moahahahahaha säger:

Jag vet jag ÄGER dig


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

nej, du luktar bajs, det gör inte jag


Toaletthärskarens innehåll moahahahahaha säger:

men det är bara för att då är du d för du klarade inte av bajslukten och mina bajsslavar som regerade gatorna!


Toaletthärskarens innehåll säger:

Läs då din sega korv snithzel


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

JAG ÄGER HELA UNIVERSUM


Toaletthärskarens innehåll säger:

nej du är ju död, har du inte läst berättelsen


° Malin/ har strömavbrott, kan loggas ut när som helst. säger:

SÅ JORDEN KOMMER JAG SPRÄNGA, SÅ ATT DU DÖR


Toaletthärskarens innehåll säger:

Det går inte för bajs står emot bomber


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

nej, det gör det inte allste


Toaletthärskarens innehåll säger:

jag gjorde om världens ytor till bajs


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

nej


Toaletthärskarens innehåll säger:

jo mitt zenitbajs gör det


Toaletthärskarens innehåll säger:

Moahahaha jag vann kriget! Och du förlorade och fick betala skadestånd efter din död


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

NEJ


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

NEJ, VÄNTA BARA


Toaletthärskarens innehåll säger:

joooo!


Toaletthärskarens innehåll säger:

min saga mitt slut!!


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

JAG ÄR ODÖDLIG!!!!!


Toaletthärskarens innehåll säger:

hahahamen alla dör mot mina bajsbomber så sorry


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

nej, jag är ju odödlig


Toaletthärskarens innehåll säger:
nej


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

jo


Toaletthärskarens innehåll säger:

inte i Toaletthärskarens innehålls värld


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

jo


° Malin/ UNIVERSIUMS HÄRSKARE!! säger:

HAH, SUCK ON THAT

97837-4686

Okej, nu kommer jag verkligen inte kunna skriva mera, ska åka nu, och jag har inte packat... :P
Hörs på måndag eller söndag om jag orkar!

Pusshej! 97837-4687


Kommentarer
Postat av: Emmao

Hihi den är roligt!

2007-10-06 @ 13:34:45
Postat av: Armanmargrete

thank-you for the good and valuable information on your site

2010-04-28 @ 13:00:47
URL: http://armanmargrete.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0