Malin här och jag bjuder på en liten lista :)

BRUKAR DU:
titta på dig själv i spegeln: Mhm, jaa
gnälla: tjaa, ganska ofta faktist!
sova: japp
ha ångest: det händer väl nångång ibland kanske
skada dig själv me flit: mhm, nej
ta mediciner du inte borde ta: nepp
vilja dö: inte vad jag minns :P
drömma mardrömmar: det händer
klä dig i svart: ja
gå till kyrkan: nångång men inte alls ofta
gå i skolan: jappe
röka: naj
ljuga: det blir väl så
hata folk: tja, ja
lita på folk: japp

VEM:
vem saknar du just nu: Cajsa & Emma :P
vill du döda: Några i skolan skulle jag väl inte sakna :P
rörde dig sist: Elin, min syrra
vill du slå: Elin :)
kysste dig sist: ---
kramade du sist: Emelie
vill du prata med: Marie skulle vara trevligt
skrek du på sist: haha, på Lotta :D
vill du vara som: vet ej
sårade dig sist: Elin sa att jag är en röv :P
vill du bli galet full med: vännerna
gjorde dig riktigt glad senast: Mhm, Lotta
fick du sms av senast: Cajsa
ringde dig senast: Mhm, Lotta tror jag
är vackrast på jorden: mhm, det är väl jag? hahaah

HAR DU:
för många vänner: Nej, det kan man aldrig få :)
förföljemani: mhm nej
tvångstankar: ibland så, om såhära onödiga saker!
någon annan psykisk sjukdom: naaj
någon fysisk sjukdom: nepp
någon skada: mhm, min fot sover?!
färgat håret: Nepp
brutit några ben: inte vad jag minns
några piercings: 1 hål i ena örat, 2 i andra
bra självförtroede: Naaaj
kysst någon: aa
tagit nakenbilder: NEJ?!
sagt jag älskar dig till någon idag: mhm, jo det har jag
bjudit ut någon: nai
varit kär: yes
dumpat någon: --
blivit dumpad: --
velat vara otrogen: ne
varit otrogen: naj
stulit någonting: inte vad jag minns, men det har jag säkert gjort :P
lämnat landet: ja?!
rymt hemifrån: mhm, tror det
tuttat eld på något: japp
gjort något olagligt: yeah

HUR:
svarar du i telefonen: Typ: Hej det är Malin
fördriver du tiden: datorn, skola, vänner & tv (a)
mycket pengar har du: massor :)
tjänar du pengar: nää
ofta bäddar du sängen: försöker varje dag
ofta diskar du: väldigt ofta
ofta städar du: inte så ofta men ibland då det verkligen behövs (a)
många stör du dig på: många
ofta träffar du din familj: varge dag typ

TROR DU:
att du kommer bli något: Öh, jag är något
på rymdvarelser: ne
att folk tycker om dig: jag hoppas det
på ett liv efter detta: mhm, vet faktist inte
att fiskar kan tänka: mhm, visst
att du kommer leva länge: man kan ju hoppas

VÄLJ:
katt eller hund: hund, men katt skulle inte vara dåligt
vit eller svart: svart
varmt eller kallt: varmt
vatten eller land: land, eller jag vet inte
telefon eller internet: internet
musik eller tystnad: musik
bok eller film: film
leva eller dö: leva

Tja, den listan va inte så rolig, menmen :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hm, jag sårade dig när du sårade mig, Faktiskt så e det bara rättvist!! HAHA
:P

2007-10-02 @ 14:51:03
Postat av: My

Malin dt är alltid roligt med listor!

2007-10-02 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0