Malin här

Hejhej, idag vaknade jag halv 9, på en lördag!! Bara för att mamma ville att vi skulle vara på IKEA klockan 10, plågigt, på IKEA så handlade vi lite smått och gott, tog en fika (Det var jag, Elin och mamma där) sen så tog vi även en korv utanför, haha ;)

Mhm, jag har inte så mycket att berätta om, Elin har nu i alla fall mailat Ginza och frågat hur det blir med våra filmer, men vi har inte fått nåt svar, haha, så vi får väl se om dom kommer på måndag eller inte, det kan ju ha varit någon som tagit dom ur vår brevlåda, då är det bäst att fråga så snabbt som möjligt liksom;)

EMMA, LOGGA IN PÅ MSN!!!!!!! oj, hehe, nu loggade hon visst in :P

Aja, jag har inget mer att säga, förutom att Emma och jag och kanske nåntill antagligen åker och bowlar eller nåt :)



Pusshej! :) <3

Kommentarer
Postat av: Leyla

seriöst, jag älskar ikea :D

2007-10-14 @ 18:05:44
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0