Malin här

Hejhej,
 mhm, har inte något att skriva, men jag har så tråkigt och jag vill dra ut på att gå och lägga mig så länge som möjligt(a) men det kommer jag bara ångra imorgon.. :/

Det är bara 2 veckor kvar tills höstlovet, och det kan man ju glödjas åt, men ändå, 2 veckor kvar!
 

Imorgon börjar jag kl 8.00, gud vad jobbigt! I helgen ska jag i alla fall till landet, och antagligen bara plugga till tomprovet på tyskan, han är så elak, jag måste göra omprov! (okej, jag suger på tyska, men ändå:P)
Han får väl vara lite snäll!! :)

Nu har jag inte mycket mer att skriva, så ni får ha det bra!

Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Leyla

haha, lycka till malinut

2007-10-15 @ 19:44:32
URL: http://luxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0