Malin hära ;D

Hejsan igen! :)

Okej, vi kan börja med 1 sak, JAG ÄR INTE KORT, bara lite kort :P  Också är det faktist Emma som är lång!!!!!!!!!! :P  (på vår visningsbild: Emma till vänster(den ljushåriga) och jag(Malin) till höger (den mörkhåriga) såni vet )  :D

97837-4686

Mhm, tjaa ,vad kan man skriva hära daaa?:D  Mhm, idag så va det NOprov i skolan, det gick väl bra, kändes det som i alla fall, svarade på alla frågar *stolt* haha :) Mhm, sen efter det så åkte jag, Cajsa, Lotta och Marie hem till Marie och lyssnade på musik, lekte med hennes katter och gjorde läxor, skojskoj ;D  Sen vid typ 17.00 (slutade 13.20) så åkte jag, pappa, Elin och Fredde och åt på kinaresturang (mamma jobbar) så kom nyss hem från det. Sen senare ikväll så är det landet som gäller, och där stannar jag över helgen, kommer därför inte kunna skriva nåt, men då får Emma ta över ;)  Mhm, annars da, juste, vi har Tyskaprov på tisdag, och jag har inte börjat öva, eller övade lite idag, hemma hos Marie, men inte mycket, så det kommer nog bli svårt, och det är det jag suger mest på (a). Sen på torsdag så har jag matteprov, och det känner jag mig ganska säker på, ligger före dom andra och så tycker jag det är ganska lätt, kanske ska fundera på att flytta upp till svåra gruppen, man kan inte få MVG i denna grupp, men VG kan man få, så vi får see.. Sen vecka 42 så har vi även SOprov, tror också det är på en torsdag, och det är ganska stort så måste börja öva, vi har även Engelskaläsxa till på denna tisdag, måste öva, asså gud vad mycket tjat det bli om prov och läxor och blablabla, men snart är det ju HÖSTLOV :D

image2

Nu har jag inte mycket mer att säga, men ni får ha en trevlig helg så bjuder jag på en bild :)
(Blev vääldigt lång text, men jaja, så kan det  gå :) )
Vi får se om jag skriver mer idag, vet inte riktigt när mamma kommer, och när hon kommer så ska vi typ åkaa.        Nu har ni hört tillräckligt från mig, pusshej!
97837-4687


Kommentarer
Postat av: Emmao

Det såklart att du ska flytta upp till den gruppen på matten där man kan få mvg!

2007-10-06 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0