Malin, jag har tråkigt

Hejhej, har inget speciellt att skriva om, jag slipper springa idag, och det är ju skönt, men slött (det öser ner, så glöm det) ska nog försöka sno tven där nere så att jag kan kolla på inspelningen av Heroes, men det är alltid nån där!

Har lust att skriva eller fixa lite bilder på Britney Spears, jag vet inte varför jag skriver så mycket om henne,det är väl för att det står massa saker om henne, jag har aldrig riktigt "älskat" henne, jag tycker hon är en bra sångare och skådespelare och sånt, men ja, ni fattar, hoppas jag..

Då:
 

Sen:
(Tycker denna är fin, så den fick va med.)

Nu:
image3319(från hennes nya xxx-video.)


Tycker det är tråkigt att det har blivit så för henne, hon mår/mådde ju inte bra, men jag vet inte, väldigt många bilder blev det i alla fall. Jag tycker fortfaradnde hon är bra och sånt, tråkigt att Kevin har tagit vårdnaden om barnen bara..
Vad tycker ni?


Jag får se om jag skriver nåt mer idag, kanske, nu ska jag i alla fall kolla på filmen Crossroads som Britney
 är med i :)


Pusshej! 97837-4687

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0