Malin

Hejhej, hade lust att skriva så jaa..
Var det nån som såg filmen på 4an nyss?? Jag såg den, och den var väl sådär.. inte en av dom bästa men okej, men är det någon som har sett Blood Diamond med Leonardo DiCaprio, Jennifer Connelly och Djimon Hounsou?
Jag såg den förra helgen, och den var verkligen bra, så den rekommenderar jag verkligen!

Mhm, imorgon så ska jag, Elin, Fredrik och Emma åka och bowla kl.15.00 i sumpan, måste även plugga massa imorgon, men det kommer jag ju inte göra (a)

Aja, måste dra, även fast klockan bara är 32 typ så kommer mamma/pappa och dampar på mig! Jobbigt.
Så nu ska jag gå och lägga mig, men bjuder på några bilder först! :)




Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0