Malin

Hejhej
Sitter nu och kollar på Andra Avenyn.
Somsagt så har jag varit och bowlat idag med Emma och alla, det var riktigt roligt, bara det att jag förlorade, haha :)

1:a plats: Emma med 180 poäng.
2:a plats: Fredrik med 172 poäng.
3:e plats: Elin med 166 poäng.
4:e plats: Malin(jag) med 136 poäng.

Och jag sög inte bara lite, utan mycket också, haha!!
Efter bowlingen gick vi till McDonalds och åt glass och snackade lite, sen så åkte Emma hem, så gick Fredde, jag och Elin också hem, väl hemma har jag väl bara suttit vid datan (a) ätit också, men jag måste verkligen plugga massa imorgon! och på tisdag, och på onsdag, och ännu mera! Bajsvecka kommer det bli!

Dagens/Helgens låt: Plain White T's - Hey There Delilah



Nu har jag väl inte mycket mer att säga, ska försöka gå och lägga mig tidigt idag, ska bara kolla på måndag och tisdagens avsnitt av Andra Avenyn först :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Teotine

i love this page keep it up.

2009-10-09 @ 08:35:26
URL: http://teotine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0