Malin

Hejhej:)
Det var ett tag sen jag skrev, men har knappt varit inne på datan i veckan, *stolt*



Men nu är det somsagt höstlov, ska bli härligt, och den enda läxan vi har är matteläxa, och det är bara att göra klart kapitlet, och jag har typ 2 tal kvar :D  (tro inte att jag är nån pluggis, jag går i den gröna gruppen, och typ alla andra i den röda(a) alltså i den näst sämsta gruppen, för det finns 1 som är överdriven långsam:P)

Mhm, jag har inte så mycket planerat, imorgon (lördag) så ska jag och lin till stan, kanske pappa och Fredde också, mhm, jag måste ha nya jeans förståår ni :D Och Elin får hänga med bara för att jag inte vill gå ensam och jag orkar inte med nån kompis:P pappa och Fredde ska typ bara köpa skor till Fredde ;)

Sen så på Tisdag så ska jag på någon sorts Mangakurs i sumpan, i 2 timmar även på onsdagen.

Sen så tror jag att vi ska åka ut på landet(?) på fredag, men jag vet inte...

Juste, ska även på Halloweenfest hos 2 av mina klasskompisar, det varliksom så att hela klassen blev bjudna. Men jag vet inte riktigt vad jag ska klä ut mig till, nåt förslag??

Här är en fett bra Triller med Michael Jackson!


Man fick inte ta det långa klippet, så den korta får duga ;)


Har även somsagt kalas för Fredrik idag, eller om typ 30 min, så måste skynda mig att klä på mig... :D
Han fyller 12 på måndag, men vi firar honom idag istället ;)

Nu måste jag dra, men jag skriver kanske nångång ikväll, vi får se:)

Glatt höstlov och glad halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0