Malin

image5803

Hejhej
Vet verkligen inte vad jag ska skriva, men ska försöka hitta på nåt :)

97837-4686

Mhm, det blev inte stan idag, utan på måndag, har vääärldens träningsverk från gympan igår, i typ hela kroppen så kan inte ens gå ordentligen... :/

Imorgon är det ju somsagt match om SM-guldet i fotboll imorgon mellan Djurgården och Brommapojkarna, och bäst som jag är så kommer ju jag vara där med pappa(har årsbiljetter till alla hemmamatcher:P Ojoj, skryt lagom(a)), hoppas bara nu att dif vinner ;) Men det blir nog inga problem :D:D

Vi passa även mammas kompis hund idag, eller en av dom i alla fall :)
En sån här söting, fast mycket äldre :D  det här är en av hennes hunds valpar, om ni fattar :P


Vi passa honom (inte han på bilden, men har ingen bild på Morris(som han heter) på denna datan, så det får bli en bild på deras andra hund (som har dött nyligen) som hette Josephine, hennes valp, men det är en sån, asså ja, ni får fatta eller inte:P)

Nu har jag inte mycket att skriva om, kanske skriver mer idag, vi får se ;)

Pusshej!  97837-4687

Kommentarer
Postat av: Mikalthale

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2009-06-03 @ 13:52:57
URL: http://mikalthale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0