Malin

Hejhej:)
Har märkt att det bara är jag som skriver, men sen kom jag på att emma är hos sin farmor, eller var det mormor? aja, men hon är hos nån av dom i alla fall.. hon kommer hem på onsdag, tror jag, så vi får se om hon börjar skriva då, men nu får ni stå ut med mig för ett tag, klarar ni det tror ni? (a)

Var som sagt på match idag, och det gick inte så bra, om man säger så, djurgården förlorade med 1 - 0 mot brommapojkarna.. så inge SM-guld iår, tråkigt.
Innan matchen så träffade pappa och jag Annelie, Stoffe och Tommy på den vanliga resturangen, där tog jag biffstek med beanesesås(ingen aning om hur det stavas) med pommes frites.
Sen gick vi vidare till stadion, eftersom att det var sista matchen lyckades jag tvinga till mig en påse bilar, haha. vid 60 kr, men den kostar bara 20 kr, så där fick man 40 kr över, och glöm att pappa fick tillbaka dom (a) hihi.
Efter matchen så åkte vi buss hem(åkte även buss dit, fick stjuts av mamma till busshållsplatsen) och gick sen hem från tulekiosken, det var kallt minsann! speciellt om fötterna :)

Sen hemma har jag inte gjort mycket suttit vid datan, kollat på tv och fixat lite i rummet ;) Kollade nyss klart på dom senaste 3 avsnitten av Andra Avenyn, först kollar jag på det avsnittet som går på tv, sen så lägger dom ju upp veckans avsnitt på webben, då kollar jag på dom två avsnitten direkt efter, haha :)
Christian Hollbrink som spelar Håkon i den serien är fett snygg, fast ändå inte, men han är söt, haha :)
Christian spelar Håkon


Men sen snyggaste är ändå Filip Berg som Spelar "Dildo" i serien, ååh! *dregel*
Dildo

(Hittade ingen superbra bild på någon av dom, men dom här får duga ;))



Imorgon så ska ju jag och Elin som sagt in till stan och leta jeans till mig och självklart andra kläder! :)

Nu har jag ingen fantasi kvar, utan jag ska gå ner och duscha, så hörs vi imorgon, ska se om jag skriver vad jag har köpt :)

Hörrni, jag vet att det i alla fall är några få som läser våran blogg, men kan ni inte lämna en liiiiten liten kommentar, annars kanske vi tappar lusten :/ Det blir så mycket roligare om vi vet att ni läser(kan ju se på statistiken, men ändå. Okej, hoppas jag inte skrämde iväg er nu bara..)
Men lämna en kommentar, det tar inte mer än nån minut, ni behöver inte skriva nåt vesenligt(stavas?!) bara något :)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Falkgabrielle

Your website is extremely interesting

2009-01-23 @ 10:33:17
URL: http://falkgabrielle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0