Malin

Hejhej:)
Har nyss varit nere och fixat mat och vatten och sånna saker till min hamster Blomma :)
image30 (Sorry för den lilla minibilden)

Imorgon är det Mangakurs igen, och jag och Fredde ska gå, tror jag i alla fall, men det är planerat så ialla fall :) Men eftersom att den börjar 10 på morgonen så måste jag nog gå och lägga mig nu, men det är ju lov, man kan ju inte gå och lägga sig tidigt då liksom! Så vi får se om jag går och lägger mig eller inte ;)

Hallå, om man vill komma med på "Mest aktiva" listan, är det flest inlägg eller är det flest läsare? För jag försöker skriva så många inlägg som möjligt för att jag ska komma med så att jag(vi) kanske får fler läsare, men om det är många läsare man ska ha har jag(vi) inte en chans! :/ Måste ta reda på hur det är med det där egentligen ;)

Jag skulle vilja göra Dagens Outfits, men eftersom att jag inte har en egen digitalkamera, och "familjens" inte är installerad på denna data så kommer det nog inte bli några, men om jag skulle köpa en digitalkamera så blir det, men jag vågar inte, jag har liksom råd och så, men jag vågar ändå inte, haha, tänk om den suger liksom, så blir det massa jobbigt och blablabla... Så vi får se;)

På torsdag är det ju även Halloweenfesten, och jag har inget att ha på mig!!!! Har ingen fantasi alls verkligen! Så imorgon måste jag verkligen kolla vad jag har, men mina gamla grejjer känns så tråkiga liksom...!
Tänk om man kunde klä ut sig hur som helst liksom! Och har fantasi till det!
Här är Christina Aguilera  med man dom 3 senaste åren, och dom är ju faktist väldigt bra på att klä ut sig, tycker jag;)
image3669

image3670

image3671
Den här var ju bäst i alla fall :)
 

Okej, nu har jag säkert tråkat ut er med mitt blabb, så nu ska jag börja göra mig iordning för att gå och lägga mig :)


Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: Arestine

Really enjoy your website. Thank You.

2009-07-14 @ 07:52:30
URL: http://arestine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0