Malin

Hejhej:)
Nu sitter jag här igen, dumma mig! Aja, då blir det fler inlägg att läsa i alla fall, men ni kommenterar ju inte!!! Boring.. :)

Har i alla fall hittat Halloween kläder jag kan ha på mig på festen imorgon, det är bra i alla fall, fast jag måste pröva och kolla om jag kan ha allt också, det tänkte jag inte på, får väl göra det nu da.
Håller på att försöka få tag i Susan, men hon svarar inte den röven, hon skulle vara med på Mangakurserna men hon kom inte, så nu måste jag ringa till henne och säga när Lotta kommer och hämtar henne(fattar inte varför jag måste göra det, men i alla fall) och ungefär när vi åker hem, plågigt eftersom att det är upptaget HELA tiden! Har försökt en halvtimma tillbaka, nu ska jag försöka ännu en gång, jobbigt! Och eftersom att dom tre (Susie, hennes lillesyrra & lillebrorsa) säger inte sina namn, och dom låter typ exakt likadant i telefonen, så vet jag inte vem jag pratar med, så en gång började jag prata med hennes brorsa, liite pinsamt ändå :P
Nu var det en av hennes 2 storasyrror, hon sa i alla fall sitt namn :) Men jag kunde inte prata med Susan, hon skulle ringa tillbaka, åååh! :P:P

Okej, men nu ska jag skriva nåt annat än om mina kompisar liksööm.

 Ska snart spela tennis med pappa och fredde, men eftersom att mamma har tagit bilen så måste vi åka buss dit, och det är alltid jobbigt ;)
Jag missar både Heroes och Grey's Anatomy, som vanligt eftersom att dom går samma tid, korkat tycker jag! Så då spelar jag in Heroes, sen så spelar jag in/kollar jag på reprisen av Grey's Anatomy på söndag, men eftersom att jag ibland glömmer det på söndagar så missar jag det, precis som denna gång, men som tur är så har Bella det inspelat, så jag ska få se på onsdagens avsnitt i alla fall :) Asså förra onsdagens, inte idag! ;)



Aja, nu har jag nog inge mer att skriva, skriver möööjligen ett till inlägg ikväll, vi får se;)
Annars så hörs vi imorgon :)

97837-4686

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0