Malin

Hejhej:)

Igår så började jag skolan och efter det så var jag med Cajsa och Lotta och sen så åkte vi in till stan och hade en liten återträff med några från Husarö 
och senare så skulle dom gå på bio, men Cajsa hade med Hugo(hennes lillebrorsa) så vi kunde inte hänga med på bion, så Cajsa, jag, Hugo och Lotta gick och kollade i lite affärer istället, och då köpte Cajsa en tröja på Gina Trivcot och jag köpte äntligen mig Supermantröja som jag velat ha i typ 1 år på Punkt Shop :) 
Och efter det så åkte vi hem, men när vi var hemma upptäckte jag att jag hade råkat ta barnstorlek på tröjan istället, så jag behövde byta den :P


Idag så har vi haft en liten "klassensdag" och då var vi i stan och kollade på någon utställning på kulturhuset och då passade jag även på att springa och byta tröjan så nu har jag en bra storlek :D Efter det så åt vi lunch där ute och sen fick man åka hem, då åkte Cajsa och jag till en frisör också tänkte vi klippa oss, men det blev så att bara Cajsa klippte sig istället, för jag visste inte hur jag skulle klippa :D

Imorgon börjar skolan som vanligt :/ och vi börjar med tyska kl 8.00, jippi liksom :(:P aja :P sen är det helg i alla fall :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0