Malin

Hejhej:)
Idag är det ju lucia :D
Igår så var det ju luciatåg i skolan som jag var med på, det var roligt, men det var inte så roligt att vi skulle vara där 06.30, så jag var tvungen att gå upp 05.15, menmen ;)

Här är lite bilder från lucian :P

Jag & Lotta

  
Ellinor                     Jag, Ellinor & Lotta     Bellen & jag

Annars idag så har jag och Emma varit och ridit, det  var roligt, jag red Amigo och Emma red Ivan ;) Men nu är jag typ helt slut eftersom jag har gått och lagt mig sent och så har jag gått upp innan 06.00  2 dagar i rad, menmen :) Imorgon så blir det sovmorgon,:D

Men nu ska jag städa mitt rum lite, det ser verkligen hemskt ut!


Ha en bra Lucia, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Haha, vad ful jag är på korten! xD jag ser jättetrött ut jue x)

2008-12-14 @ 20:11:17
URL: http://nallenellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0