Malin

Hellu :)
J a g   ä r   d ö d !
Jag har världens träningsverk i hela kroppen så det gör ont bara jag sitter och skriver nu, även för att jag bara sitter, också går jag som en snigel också :P
Det är väl ifrån ridningen igår antar jag, men asså så jobbigt var det inte, men det kan väl bro på att jag också är helt
slut, har inte precis sovit så mycket senaste tiden eftersom jag ligger och läser halva nätterna istället, jag vet, mitt eget
fel, men ändå :P

Annars ås har jag precis ätit lunch och innan det så var jag och storhandlade mat med mamma och pappa ;D

Men nu ska jag kolla på One Tree Hill :) (box säsong 4) undra om jag inte ska baka lite pepparkakor och
lussebullar också, mhm, om jag orkar :P



Ha en bra 3e advent!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0