Malin

Hejhej:)

Nu sitter jag och kollar på inspelning av Prison Break eftersom Elin snodde tven igår ;)
Men Michael kan väl ändå inte dö? eller?? han är ju huvudperson!! operera ut den där jävla tumören så blir det bra, hoppas jag :P men jaja :D

Annars idag så har det varit skola, började med svenska då vi gjorde utvärdering och hade lite drama(boooring) och sen så hade alla utom jag matte(eller min mattegrupp) så jag planerade att läsa massa i min bok som jag lånat av Emma(Breaking Dawn) men så kom ellinor ut och frågade om jag ville vara med och sitta i ett annat rum som har en soffa, så det gjrode jag men då snacka vi och höll på me datan istället, så det blev inge läsning :/ :P  Sorry Emma, men du kommer få vänta ett ganska långt tag, har typ kommit till sida 70 :P bara mer än 600 sidor kvar :D:D efter det så hade vi simning på gympan, och även utvärdering, hon är elak, hon ger mig bara ett G när jag tycker jag borde få VG, nu är jag suuur :/ Efter det slutade vi eftersom vår bildlärare är borta, så vi sluta 12.05, man kunde ju äta i skolan efter om man ville, men vi sket i det, men vi kom tyvärr inte hem förrän 2 ändå, eftersom vi är så sega, så då va jag skiiitahungrig :P

Ikväll händer det ingenting... ;P

Men nu ska jag fortsätta kolla på Prison Break, hörs senare


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0