Malin

Hejhej:)

nu sitter jag och kollar på nån film på 5an...
annars idag så har jag haft halv skoldag och sen städat musiksalen, efter det åkte jag, Lotta & Bellen till sumpan för att kolla om det är nåt fel på lottas ipod... medans lotta snacka med dom i affären stod jag och bellen och beundrade iPhone, vi vill så ha en varsin!!!! menmen, that's not gonna happen. Efter det så åkte jag hem och sen bestämde lotta och jag att vi skulle åka till kista, och väl där så köpte vi julklapp till Bellen, men vi hittade inge till ellinor, också hann vi inte leta mer, så lotta åkte vidare till sumpan för hon skulle till sumpans kyrka för att spela orkester, så jag åkte hem, åt middag och sen åkte jag och kollade på konserten, efter det så har jag bara suttit med datan medans jag har laddat över bilder till elins mobil så att jag kan lägga upp dom på datan (eftersom min mobil suger), och nu ska jag gå och duscha :)

Men vi hörs väl imorgon.. tror jag,

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0