Malin

Hejhej:)

Idag så var det ju julavslutning i skolan, och då fick jag mina betyg och sa god jul och allt sånt, därefter gick jag och Lotta till träslöjden för att göra klart min sak där, ska kanske bli en julklapp, därför var jag tvungen att bli färdig med den. Efter ett tag där så kom Bellen och Ellinor så dom väntade till jag var färdig, efter det så cyklade/gick vi hem till Bellen, hämtade hennes systemkamera och åkte sen vidare till Ellinor, lämpade av henne där, så åkte jag, Bellen & Lotta vidare till Lotta och hämtade kläder oss henne, och sen ringde Ellinor, så åkte vi och ellinor hem till mig (ellinor tog även med hennes hund), så vi möttes hemma hos mig. När vi var hos mig började vi göra iordning oss och sminka oss, för vi skulle ta kort (asså riktiga kort, typ modelkort liksom, med systemkamera), och vi skulle se ut som fjortisar, så vi var liksom fjortis klädda och sminkade(så som vi ser att fjortisar ser ut) och sen så tog vi massa olika kort hemma hos mig, vi gick även ut och tog kort och massa sånt :) eftersom vi höll på så mycket så glömde vi att äta lunch, inte bara liiite klantigt :P men så när vi var färdiga, vid typ 16.00 så drog jag och Lotta hem till henne (Ellinor & Bellen hem till deras respektive hem) och lotta och jag åt lite sen lunch och sen så spelade vi Age och sen så har jag inte gjort så mycket mer i dag, :D

Sorry för lång osammanshängande text ;D

Men nu måste jag gå och packa inför ridningen imorgon, och sen så ska jag gå och lägga mig, måste ju somsagt upp klockan 05.30, jippi.. :/ :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0