Malin

Hejhej:)
Sorry att jag inte har skrivit nåt idag eller igår, men har inte riktigt hunnit eller orkat.

Idag är det i alla fall 4e advent :D på onsdag är det julafton, har ni handlat alla julklappar nu?? inte jag ;D

men igår så var jag och Emma på ridningen, det gick bra, enligt mig i alla fall, jag fick Amigo som vanligt och Emma fick Ivan, tror jag, jo men det fick hon :P men efter ridningen när jag kommit hem så satt jag väl vid datan, sen så lade jag mig i badkaret och badade samtidigt som jag kollade på Hairspray, haha, kanske inte så bra att ha med bärbara datan in i badrummet, menmen :D aja, i badet så kollade jag typ på halva Hairspray, därefter så låg jag typ och halvsov i någon timme typ :P  efter det så var jag fortfarande helt slut så jag gick och la mig och halvsov i mammas säng :D
Efter några timmar där så ringde Lotta mig, så jag loggade in på msn, där bestämde vi att hon skulle komma vid typ 20 eller när det nu var, så jag sprang ner och åt lite middag, sen så kom hon och vi började kolla på Förtrollad, efter ett tag så fick vi stjuts till Godismonstret, köpte godis där och åkte sen hem och såg klart på filmen, när den var slut så fixade vi iordning sängen och sen kollade vi på slutet av loveactually, därefter så flummade vi i någon timma, sen så gick vi och la oss :D


Idag så åkte vi in till Kista C vid typ 13.00, där har vi varit och köpt julklappar och öppnat julklappar tillsammans med Bellen & Ellinor :D Jag fick 1 parfym och ett nagellack av Ellinor, ett halsband av Lotta och saker man kan sätta på kylskåpet(där det står olika saker) av Bellen :D
När jag kom hem därifrån så har jag nog bara kollat på tv och suttit vid datan ;D

Men jag är inte riktigt klar med julklappshandlingen, så mamma och jag ska åka iväg imorgon och fixa :D

Nu blev det väldigt lång text och den handlade bara om mig, haha, roligt :P

Men nu ska jag nog gå och lägga mig och läsa breaking dawn :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0