Malin

Hejhej:)

Sorry för att jag inte skrev igår men jag hann inte, jag åkte direkt från skolan till stan och sen när jag kom hem efter bion (Twilight, igen :D:D) så var jag tvungen att göra en idrottsuppgift ;)
Annars igår så hann jag väl kolla i några affärer och jag köpte ett vitt enkelt linne på Gina Tricot :)

Idag så har jag inte gjort så mycket, hoppade över luciaövningen idag eftersom att jag är förskyld och kan inte sjunga också har jag börjat hosta en massa och sånt ;)

Men nu kommer snart Fredde hem och då ska han antagligen ha "sin"(familjens dator som står i hans rum) data eftersom han är så ego medans Elin och jag måste dela på den bärbara som hon alltid har :(

Men jag ville bara lägga in en dagens låt/Twilight video, lägger in båda ;)
Nehepp, det blir bara Twilightvideon med den låten till, fanns ingen av den videon man kunde ta :/ men det duger nog :D

R. Kelly - The World's Greatest
Twilight bilder



Ska försöka skriva imorgon,

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Som sagt Malin: Du är mer beroende än mig, och jag är OERHÖRT EXTREMT OTRLOGIT BEROENDE!

2008-12-03 @ 19:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0