Malin

Godmorgon! (vakna nyss)
Förlåt för att jag inte skrev igår :P
Mestadels igår så satt jag bara och kollade på Buffy, orkade inget annat, men jag spelade även lite Guitar Hero World Tour :)

Detta fick jag i julklapp(det jag kommer ihåg, har även inte fått från alla ännu:P)


Från familj och släkt
- nya iPod nano i silver(ska byta till rosa tror jag)
- Guitar Hero World Tour(delat med Elin & Fredrik)
- DIF-tjocktröja med dragkedja och luva
- Hairspray (gamla filmen, har den nya)
- När jag hör din röst av Stephenie Meyer
- 4 nagellack (neongrön, orange, neonrosa & lila)
- 1 par örhängen
- 1 reflexfisk(Fredrik kallar alltid mig fisk, den röven, haha)
- Kung fu panda(delat med Elin)
- High School Musical dansspel till PS2(man måste ha en dansmatta, som vi har, men vi har inte haft någe spel:P(delat med Elin))
- hårmousse(eller något sånt, från tyskland i alla fall, så fattar inte riktigt hur man gör med det:P)

Från kompisar
- Av Ellinor fick jag: 1 silverglittrigt nagellack och en parfym(Roxy, luktar smarr)
- Av Lotta fick jag: 1 halsband, ett tidningsutklipp(man måste va med oss för att fatta, haha) och ett litet bokmärke som hon gjort själv:P
- Av Bellen fick jag: sånnahära kylskåpsmagneter, med olika ord och bilder och sånt


Det var nog alla juklappar, tror jag:)

Men nu måste jag springa iväg och duscha för snart så åker vi iväg till landet vilket innebär att jag inte kommer kunna skriva något i helgen, men jag kommer hem på söndag, så vi får se om jag skriver något då(datorn måste vara ledig)

Shoppa loss på mellandagsreorna nu, hoppas jag hinner det också!

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: josephine

den rosa är snyggast ;D

2008-12-26 @ 18:26:16
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: rebecka

Schyssta julklappar du fått! :)

Kika gärna in och läs mitt senaste inlägg

kram/r

2008-12-26 @ 20:19:42
URL: http://rrrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0