Malin

Hejsan allihopa :D
Saknat mig?:P haha

Jag skulle ju skriva igår men jag kom inte ut på internet, så då blev jag så störd att jag kollade på Buffyboxar ända tills halv 2 på natten då mamma kom in och blev sur på mig, hahah :D

Idag så har jag inte gjort så mycket, vaknade väl typ halv 12, och gick direkt till datan och sen dess så har jag snackar med Emelie och Olivia, usch vad jag saknar dom! Mina älsklingar!
Dumma bloggen, jag kan inte ladda upp en bild på dom bara för det, aja, får försöka senare eller imorgon ;)
Nu så gick det :)
Emelie sööt :)
Olivia :D

Men nu måste jag springa ner och äta lunch, sen måste jag duscha, sen så ska jag och Elin åka till Kista och kolla på rean också kolla på Twilight, för fjärde gången :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0