Malin

Hallojsan nattarantare:D

Någon som är vaken ännu? haha, dum fråga, ganska många tror jag nog ;)

Jag har lite tråkigt, har precis målat klart alla mina naglar i massa freakade nagellack, det är vitt, orange, röd, rosa och grön på vänsterhanden, och på höger så är det svart, lila, gul, silverglittrigt och blått :D väldigt... fint tycker jag, haha, men jag gillar när  det är en massa färger, och gärna neon och lysande liksom :D tänkte måla mina tånaglar i typ neongul eller nåt också, men jag orkar inte och mina tår är små ispinnar för att jag sitter med öppet fönster för att vädra nagellacklukten, och det är kallt ute :)
Okeej, nu kom jag bort mig lite, detta var inte det jag skulle snacka om, men nu har jag glömt bort det andra, hehe :P

Juste, imorgon åker jag till mina kusiner i karlskrona, kommer hem på söndag tror jag, så jag kommer tyvärr inte kunna blogga under tiden eftersom vi inte får andvända deras data :P Sorry, men jag hoppas Emma skriver något inlägg medans jag är borta, annars får ni gärna komma tillbaka på söndag :D Kommer försöka hinna skriva ett inlägg imorgonbitti/förmiddag också, men jag måste packa, haha, och det tar en himlans tid för mig att packa :D


Men nu kommer dom och klagar, så måste dra till kojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0