Malin

Tjaba :D
Just nu sitter Elin här och plågar mig, elakt!
Annars så sitter jag och läser Ljudet av ditt hjärta medans jag egentligen borde plugga inför SO och tyskaprovet imorgon men jag orkar verkligen inte, det känns bara meningslöst :P

annars har jag inte gjort något annat idag, men imorgon åker jag till landet och kommer hem på söndag, därför missar jag även ridningen:/  det är bara 3 gånger kvar på ridningen, alltså 2 för mig ;)

men nu ska jag läsa lite till och sätta på inspelning på Criminal Minds och sen plugga, måste plåga mig själv, sen ska jag gå och lägga mig, sov i ca 30 minuter på blocket idag så jag missade en ganska viktig film, jag kunde verkligen inte hålla mig vaken utan halvlåg på bänken och sov istället :P uschuschusch  ;D men jag får väl ägna hela min helg åt att plugga till det provet istället, eller inte hehe :D



Men nu ska jag återgå till boken eftersom elin knäar mig i ryggen!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0