Malin

Hejhej:)
Nu sitter jag här i skolan igen och har NO, vi ska typ ta fram fakta om svarta hål, galaxer m.m. men eftersom att min J***********************************a dator är så cp, eftersom skolans dator är helt jävla sjuka i huvudet! så kan jag inte kolla, och jag kunde inte ens logga in med mitt konto, så nu är jag inne på Bellens istället ;) men det funkar inte att komma in på hemsidan man ska vara inne på, så jag håller på att få ultradamp! menmen :) jag passar på att skriva ett inlägg istället :D

Annars igår så gjorde jag inget vettigt, och idag så har jag skola och sen så ska jag nog kolla på inspelningen av CSI och Prison Break ifrån igår eftersom att jag spelade in det och duschade och läste bok istället :)

Men nu ska jag försöka komma in på sidan igen :P Hörs kanske hemma,

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0