Malin

Hej igen :)

Sitter här och knopar vidare med Bilduppgiften, men jag kan inte säga att jag kommit långt precis :P Har väl skrivit ca 1/4 av ett A4, så måste snabba på om jag vill kolla på Ugly Betty och Desperate Housewife, annars får jag väl spela in det och kolla på det imorgon, fast imorgon borde jag göra NOuppgiften...
Usch jag gillar inte dom sista veckorna innan jul och innan betygen sätts, man längtar till lovet, men ändå inte eftersom man blir typ ihjälkörd av alla prov och uppgifter som ska in :/

 Bild:Leonardo self.jpg(självporträtt av Leonardo Da Vinci, som jag skriver om på bilduppgiften)

Men nu ska jag gå och äta, lax trro jag det blir :) Sen så ska jag fortsätta med bilden,

Hörs kanske senare

Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0