Malin - i skolan

Hejhej:)

Sitter här i skolan på bilden i datasalen och har inget att göra :P Jag gjorde ju klart min bilduppgift igår eftersom jag inte visste att man kunde få tid på sig idag på lektionen, så jag satt uppe till klockan 2 med den, det var ju lagom roligt :P Men det är skönt att ha den gjord, jag får egentligen sluta nu, men Lotta är inte klar med sin och jag vill inte cykla hem själv så jag väntar på Lotta, hoppas bara hon skyndar sig lite så att vi får sluta tidigare :P men medans så har jag en dator :D

Annars idag så har det inte hänt så mycket, vi hade ju skridskor på gympan och det gick bra :D efter skolan så vet jag inte vad jag ska göra, tror jag ska göra klart en NOuppgift som är till på fredag så att jag slipper tänka på den, och kanske läsa Soläxan vi har, vi får se hur mycket jag orkar :D

Juste, vet ni??? Jag har namnsdag idag :D och snart så är det julafton :D men jag kommer inte få det jag önkar mig mest, och det är en hund, men drömma kan jag ju :P

Men nu orkar jag inte skriva mer :P skriver kanske ikväll, vi får se

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0