Malin - uttråkad

Hejhej:D

Ni anar inte hur uttråkad jag är!! nu har jag typ legat och läst Breaking Dawn i typ 1 och en halv timme, men jag orkar inte mera, mina händer är typ helt bortdomnade eftersom jag har bärt den dära tjocka boken :P  Också vill jag gå och lägga mig, men jag har djävulskt med spring i benen (brukar få det när jag har badat/simmat)  men jag är ändå helt slut men jag kommer inte kunna somna, och jag kan ju inte gå och lägga mig klockan 21.10 liksom  -.-



Menmen, under eftermiddagen har jag bara suttit vid datan och sen läst bok, vet inte riktigt varför jag började skriva detta inlägg, men har så tråkigt så :D

men nu ska jag plåga Bellen lite på msn!!! ( hehe, nu har jag börjat plåga Ellinor också :D)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0