Malin

hejhej:)
jag har tråkigt, riktigt tråkigt!
jag vill inte sova, eller jag kan inte sova, men elin och jag måste dela rum bara för att vi har gäster, och det är det värsta som finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja, över till annat :)


Det är väl inte många som har missat typ bästa serien nånsin som går på 4an??? juste jag pratar om Heroes, hihi :)
Men jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska köpa boxen säsong 1, eller snarare sagt beställa den, den har inte kommit ut än :/  Men det ska jag nog, hihi, ska sitta i flera timmar :D


aja, nu ska jag fortsätta ha tråkigt medans typ dom flesta sover :(

GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hello!!!

Jag tycker att det går lite segt med uppdatering!
Ni får jobba mera, både Malin och Emma.
=)

2008-01-09 @ 15:14:39
Postat av: Emmao

äsh då, DU skriv mer!

2008-01-09 @ 15:52:44
Postat av: Malin

HÖH, tyst med dig emil :)

2008-01-11 @ 23:52:40
URL: http://bentebent.blogg.se
Postat av: Sverreadina

Excellent site. It was pleasant to me.

2010-02-01 @ 10:42:17
URL: http://sverreadina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0